Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Kate Ross produktów w ciągu 14 dni kalendarzowych od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827) poprzez złożenie oświadczenia na piśmie którego wzór pobierze na stronie.

Otrzymany produkt należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy i paragonem na adres:
Kate Ross, ul. Marywilska 44 lokal P049, 03-042 Warszawa

Formularz na prośbę kupującego wysyłany jest drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail.

Szczegóły zwrotu:

  • Sprzedający zobowiązany jest do zwrotu kosztów transakcji, w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu przelewu bankowego. Sprzedający może powstrzymać się ze zwrotem płatności na rzecz Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem.
  • Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych.
  • Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący
  • Sprzedający nie przyjmuje zwrotów ubrań wysyłanych do firmy za pobraniem lub paczkomatami.
  • Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.
  • W przypadku wymiany koszt powtórnej wysyłki pokrywa Kupujący

 

REKLAMACJE

Otrzymany produkt należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem i paragonem na adres:
Kate Ross, ul. Marywilska 44 lokal P049, 03-042 Warszawa

Szczegóły reklamacji:

  • Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.
  • Sprzedający nie przyjmuje paczek wysyłanych do firmy za pobraniem lub paczkomatami.
  • Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Sprzedający zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.